Dag 9 Chiang Mai

26 oktober 2022 - Chiang Mai, Thailand

Na een letterlijke rommelige nacht met een matige hoeveelheid slaap, kwam de trein om negen uur 's ochtends aan in Chiang Mai. Het was heerlijk om de warmte in te stappen want ondanks de deken en mijn trui bleef ik het maar koud hebben. Ik ga niet begrijpen waarom op veel plekken de airco op -10° wordt gezet.

20221026_081936

Rond 9:30 kwam ik na een korte rit aan bij het hostel. Het hostel ziet er erg fijn uit. Wel moest ik ik tot 14:00 uur wachten tot ik kon inchecken.  Ik heb even een ontbijtje bij de 7-eleven gehaald en heb bij de receptie mijn vervoer voor vrijdag naar Pai geregeld.

20221026_10180120221026_164143

Eigenlijk heb ik naast het ff opfrissen, film kijken en een wasje draaien niet erg veel gedaan vandaag. Wel ben ik echt super tevreden met het hostel waar ik verblijf. Het Green Sleep Hostel is lekker licht en clean ingericht en dat geeft mij een goed gevoel.

Rond een uurtje of zes ben ik richting een ander hostel gelopen om af te spreken met Kartin (Luk Hostel, Bangkok)

20221026_174956

(De stad is heel "stedelijk" ingericht, maar tussendoor kom je random leuke tempels tegen)

We zijn uiteindelijk met z'n zessen wat gaan eten bij een foodmarket (allemaal kennissen uit bangkok). Zelf heb ik gekozen voor  een "veilig" gerecht, omdat ik morgen voor een dagje naar Chiang Rai ga en echt geen zin heb in een voedselvergiftiging.

20221026_193908

Na nog een gin tonic bij een bar te hebben gedronken ben ik richting het hostel gelopen. Want morgen staat om zes uur de wekker om richting Chiang Rai te gaan!

Ps. De bapao's in thailand zijn zoveel beter dan in Nederland. Als ik terug ben in Nederland ga ik echt moeite krijgen om de Nederlandse Bapao's weer te waarderen.

1. Cocky:
    26 oktober 2022
    Ziet er relaxed uit!, enjoy your trip 😘
  2. Cocky:
    26 oktober 2022
    Misschien ken je deze link al:

Mooie omgeving Nikki
  3. Nikki:
    27 oktober 2022
    Oh wauw dit is een mooie site. Ik ga zeker even het lijstje langs en wat dingen ervan afvinken! ❤️
  4. Cocky:
    27 oktober 2022
    Ben benieuwd wat je gaat spotten. Veel liefs xx