Dag 58 Bangkok

14 december 2022 - Bangkok, Thailand

Vandaag hebben we heerlijk lang uitgeslapen en hebben we rustig aan gedaan. Rond een uurtje of één verlieten we pas de kamer.

We haalde een Thai tea en we hadden als plan om te gaan ontbijten in China Town. Dit was ongeveer drie kwartier lopen dus dat leek ons een goed plan. De wandeling naar Chinatown duurde uiteindelijk veel langer, maar dat hedden we aan onze nieuwsgierigheid te danken.

We stopte tussendoor om iets te proeven met heel veel knoflook en peper. We weten nogsteeds niet echt wat het was, maar het was wel erg lekker.

1000005778

Daarbij liepen we ook nog door een straat waar alles werd verkocht om een club mee starten. Met bijvoorbeeld muziek boxen, mengpanelen, verlichting en snoeren. Na nog een kijkje te hebben genomen in een tweedehands winkel en door de markt straatje van chinatown te hebben gelopen, kwamen we aan bij de straat met alle streetfood. We hebben hier een mango sticky rice gehaald, die ik al een keer eerder op had en naar mijn mening de lekkerste is. Daarbij hebben we ook nog een portie met gyoza's gehaald.

10000057881000005789

Met ons buikje weer vol zijn we terug naar de hotel kamer gelopen. Het was ondertussen al half vijf en we moesten nog wat dingen regelen voor thuis. We zijn eigenlijk een hele lange tijd op de kamer geweest. Zolang dat we alweer wat trek hadden en we besloten om even een tosti te gaan halen.

Deze hebben we op de kamer gegeten en hierna dachten we dat het nog wel even leuk was om op Khaosan Road te gaan kijken. Hier zijn we wel geteld twintig minuten geweest, om te bedenken dat we toch liever een rustig avondje wilde hebben. Ondanks dat dit onze laatste avond was waar we nog niet in hoeven te pakken.

We zijn terug naar de kamer gegaan hier hebben we nog een hele tijd gezeten. Daarbij hebben we tussendoor nog een heerlijke avond snack/maaltijd gehaald en zijn we daarna lekker gaan slapen.

1000005921

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Cocky:
    14 december 2022
    Culinair dagje👍🏻🌟👍🏻😘
  2. José:
    14 december 2022
    Geniet nog van de laatste dag!
    Alvast een goeie reis terug!
  3. Nikki:
    15 december 2022