Dag 52 Koh Tao -> Bangkok

9 december 2022 - Bangkok, Thailand

Met iets wat slaap te kort, zijn we rond een uurtje of half tien uit het hostel vertrokken. Helaas regende het bij vertrek, dus dat was wel jammer. Tijdens het wachten op de pier, ben ik snel nog heen en weer gerend om twee heerlijke bagels met mozzarella en pesto te halen.

20221208_095416

De boot tocht verliep vrij soepel en eenmaal op het vaste land konden we na een uur de bus in. Ik had de zelfde tickets gekocht als vorige keer, dus wel hadden weer een vip snack en een vip bus. De bus rit duurde intotaal acht uur, dus dat is vrij lang. Maar met mijn onbeperkte internet heb ik me echt prima vermaakt.

Vlak voordat we aankwamen konden we vanuit de bus nog genieten van de volle maan en wat nog bijzonderder was, was dat mars super helder te zien was!

Rond een uurtje of negen kwamen we aan in Bangkok en liepen we in een kwartier na het Here Hostel (het hostel met de glijbaan). Hier hebben we even geïnstalleerd en zijn we naar het tentje gelopen waar je biefstuk kan eten. Hier hebben we samen een grote biefstuk gedeeld en dat was echt heerlijk. Even een wat neutrale smaak na al die dagen met veel verschillende gerechten en smaken.

20221208_231200

Na het eten wilde we nog bij een Michelin getipt tentje hun beroemde mango sticky rice gaan eten, maar helaas was die dicht. We hebben dus nog maar een rondje over Khaosan Road gedaan en hebben de dag afgesloten met een Mac flurry oreo 😍.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade