Dag 34 Bangkok

21 november 2022 - Bangkok, Thailand

Na zes uur slaap had ik weer helemaal zin in de dag. Na een "koude" douche (het water is hier nooit echt koud) en een kop koffie was ik helemaal klaar voor de dag. Rond een uurtje of half twaalf checkte ik uit bij het hostel om in een kwartier naar het hotel te lopen.

Hier kon ik echter pas vanaf twee uur inchecken dus heb ik daar mijn tas achter gelaten en ben ik de stad in getrokken. Ik had gezien dat er op 25 minuten lopen afstand een  markt was. Hier ben ik te voet en met de veerpont heen gegaan. Tijdens de wandeling kwam ik ook een faculteit voor verpleegkunde tegen, het liefst was ik daar even binnen gaan kijken. Aangekomen bij de markt barstte het van de mensen en hier kon ik oprecht van genieten. Dit had ik tijdens mijn vorige bezoek in Bangkok niet kunnen bedenken. Ik moest nog ontbijten, maar dit was erg lastig met alle keus. Eindstand heb ik allemaal kleine dingetjes gehad, een kipspiesje, een blondie, dragon fruit, een matcha en een passievrucht bubble tea. Daarbij heb ik ook nog wat anders leuke dingetjes gehaald ;).

20221120_12551320221120_13551720221120_130950

Na twee uurtjes rondstruinen over de markt ben ik terug gegaan naar het hotel om in te checken. Het is een prima kamer inclusief een koelkastje. Daarbij heeft het hotel ook een zwembad op het dak. Ik heb nog even op de kamer gezeten en wat dingen gehaald bij de 7-eleven voor in de koelkast en toen was het tijd om naar de bus te gaan.

20221120_14565320221120_153610

Het was namelijk tijd om Joachim van het vliegveld te halen!!! En wat had ik daar zin in. Het was wel grappig om te zien hoe veel geld de thaien verdienen aan toeristen. Alles bussen zijn namelijk rond de 20 Baht, maar de bus richting het vliegveld is 60 Baht.

Rond een uurtje of zes kwam ik aan op het vliegveld. Joachim zal rond een uur of half zeven landen. Na gecheckt te hebben waar de arrival zal zijn ben ik daar heen gelopen om daar te wachten. Na minimaal tien keer getwijfeld te hebben of ik wel goed stond kwam rond acht uur Jo aan lopen. Wat was ik blij om hem te zien!

We hebben vrijwel direct een taxi naar hotel gepakt. Daar aangekomen hebben we even op de kamer gezeten en heb ik een heerlijke zak chocolade kruidnoten, een fles witte wijn (wijn is hier erg duur), wat dingen van de kruidvat en een Souvenir uit Kreta van mijn ouders en jo morgen ontvangen. Ik was bijna nog het meest blij met de kruidnoten 🤣.

Het was ondertussen al laat en het was echt tijd om te gaan eten. We hebben samen over Khaosan Road gelopen waar we samen een pad thai gedeeld hebben. Na nog even onze ogen uit te hebben gekeken bij alle proppers die ons dingen wilde aansmeren zijn we richting het hotel gegaan om te gaan slapen.

20221120_230646

1. Anita:
    21 november 2022
    Wat fijn lieverd dat Jo er nu is! Nu kun je gezellig samen verder reizen.
    Veel plezier samen❤️❤️
  2. Nikki:
    Dankjewel mama❤️
  3. Cocky:
    21 november 2022
    Heerlijk dat jullie weer samen zijn. Geniet!!! ervan.
    veel liefs ook aan Joachim
    Cocky
  4. Nikki:
    21 november 2022
    Dankjewel dat genieten komt wel goed hoor! Liefs terug van Joachim❤️
  5. Tamar:
    21 november 2022
    Nice, nu samen avonturen beleven en herinneringen maken!
    Geniet ervan! En wel blijven schrijven he, vind het zo leuk elke dag een verslagje te lezen
  6. Nikki:
    21 november 2022
    Dankjewell dat gaat zeker goed komen!
    Ik blijf zeker schrijven hoor 😇 en super leuk dat je elke dag de blog leest❤️
  7. Familie Feitsma (opa en oma):
    21 november 2022
    Fijn met Joach verder optrekken. Wij wensen jullie nog veel vakantieplezier.
  8. Nikki:
    Dankjewell xxxx
  9. José:
    21 november 2022
    Ontzettend leuk dat jullie nog samen kunnen reizen! Heel veel plezier!
  10. Nikki:
    Dankjewel😘