Dag 28 Koh Tao

15 november 2022 - Koh Tao, Thailand

Vandaag ben ik eigenlijk tot een uur of twaalf in de kamer geweest, omdat het zo hard regende. Toen de regen wat minder was zijn Dave en ik even ergens wat gaan ontbijten. Zelf had ik een broodje met salami en kaas. Op een of andere manier is dat iets wat ik altijd een keer op vakantie moet eten. Al sinds ik klein was  ben, mocht ik bij een bezine (tijdens de rit naar de vakantie bestemming) station altijd een broodje salami en kaas van de delifrance. En voor mij is dat dus echt iets wat mij een vakantie gevoel geeft.

Na het heerlijke broodje zijn we bij de 7-eleven een regenponcho gaan halen. We zijn namelijk met de scooter naar de plekjes die we nog niet hadden gezien gereden. Daarbij zijn we ook bij een kookcursus gestopt om ons in te schrijven voor morgen.

Wel valt het op dat echt zoveel resorts leeg staan. Het is ook bevestigd door een Nederlander die hier al vijf jaar woont dat sinds de Covid heel veel resorts leeg staan. Echt heel erg zonde van al die mooie resorts.

20221114_14150120221114_15150320221114_15161820221114_15165520221114_152110

Na een tijdje zijn we even ergens wat gaan drinken. Ik had een ijskoffie met kokos melk. Maar die kokosmelk viel helaas niet helemaal lekker en voelde me een uur wel goed ziek. Na even een tosti te hebben gegeten en op de kamer te hebben gezeten voelde ik me weer helemaal goed.

Rond een uurtje of half acht zijn we met z'n drieën weer bij de pizzeria  gaan eten. Het was weer heerlijk en de huisgemaakte limocello als dessert was ook zeker niet verkeerd.

Na het eten ben ik samen met Dave nog even op pad geweest om weer bij dezelfde tent als gister bijzondere mensen te kijken.