Dag 27 Koh Tao

14 november 2022 - Koh Tao, Thailand

Na dit keer een rustige nacht ben ik lekker laat me bed uit gegaan en heb ik een lekkere Matcha gehaald. Eigenlijk heb ik de hele ochtend en middag niet meer gedaan dan rondwandelen, winkeltjes kijken, schuilen voor de regen en heb ik even samen met Isaac (iemand die ik in Bangkok heb ontmoet) op het strand gezeten.

Na een douche en een wandeling heb ik nog een tijd met Joachim gebeld. We moesten namelijk wat dingen  regelen voor onze reis. Want Joachim land namelijk 20 november in thailand en dan reizen we de laatste 3.5 week samen. Hier heb ik heel veel zin in!

Vervolgens kwamen Sietze en Dave weer terug van het duiken en zijn we wat gaan eten. Ik had een spicy green curry met tofu. Spicy was die niet, lekker was die wel.

Na het eten heb ik voor het eerst tijdens deze reis een Thaise massage gehad. Ik weet zeker dat dit niet de laatste keer gaat zijn, want dit was zo fijn! Ondanks dat het af en toe wel pijn doen omdat ze geen genade hebben om met hun volle gewicht op de knoop in je rug te duwen. Is het echt heerlijk.

Na de massage ben ik samen met Dave nog wat gaan drinken om vervolgens in een club/kroeg/bar achtig iets terecht te komen. Dit was niet leuk vanwege de muziek, maar meer om alle types die daar rond lopen. Ik vind het heerlijk om mensen te kijken en daar in stilte wat van te vinden.

Na een wandeling naar huis was het weer tijd om te gaan slapen.

1. Cocky:
    14 november 2022
    Lieve Nikki, ik geniet van je reisverslag én wat fijn dat Joachim samen met jou dit mooie avontuur ook gaat beleven.
    Liefs Cocky
  2. Nikki:
    15 november 2022
    Jaaa heb er echt heel erg veel zin in om hem weer te zien! 😍❤️
  3. Anita:
    14 november 2022
    O heerlijk zo'n massage. Dat hebben wij toen ook te weinig gedaan.
    Wat gezellig dat Joachim nu ooknaar Thailand komt!!
    Gezellig samen verder reizen❤️❤️
  4. Nikki:
    15 november 2022
    Jaaaa was echt heerlijk. Heb er echt zin in!😘