Dag 26 Koh Tao

12 november 2022 - Koh Tao, Thailand

De nacht was wat onrustig. Ik werd namelijk wakker van het nummer Boyfriend van Ariana Grande. Die had ik namelijk ondertussen al acht keer achter elkaar gehoord. Dus ik checkte alle telfoons, maar daar kwam geen geluid uit. Het kwam namelijk uit het stopcontact.... Na een poging tot weer te gaan slapen en mezelf uiteindelijk zo te hebben geïrriteerd heb ik het toch maar Dave en Sietze wakker gemaakt. Hier heb ik mee gewacht omdat het zo belachelijk klinkt om te zeggen: " is er iemand wakker? Er komt namelijk de hele tijd muziek uit het stopcontact". Maar gelukkig gaven ze me gelijk. Er kwam inderdaad muziek uit het stopcontact. Na wat onderzoek in de kamer en het stopcontact te hebben bekeken, kwam Sietze op het idee om op de muur te kloppen. Gelukkig stopte toen het nummer en blijkt dus dat de muren zo dun zijn en de kamer naast ons dat nummer op repeat had staan.

De dag ben ik uiteindelijk gestart met een Hatha yoga les. En wauw wat was dat bijzonder(zwaar). Het uitzicht was echt prachtig en de les was erg fijn en vergelijkbaar met wat ik gewend ben.

20221112_093654

Maar door het benauwde weer voelde het zoveel zwaarder. Ik heb zelfs een nieuwe yoga mat tussendoor gekregen, omdat ik zo weg gleed door het zweet. Maar na de les voelde de douche wel echt geweldig en verdiend.

Vervolgens zijn we met zijn drieën naar een scooter verhuur gelopen. Waar het vervolgens weer keihard begon te regenen...

20221112_121853

Na een half uurtje te hebben gewacht zijn we over het eiland gaan rijden. Waar we na een heftige klim (met de scooter) bij een ontzettend mooi viewingpoint uit kwamen. Waar ik onder het genot van een mierzoete ijskoffie van het uitzicht heb genoten. Als je hier vergeet aan te geven dat je je drankje niet zo zoet wilt, dan weet je zeker dat je drankje mierzoet is. Zelfs Fanta is hier zoeter dan in Europa. Na even te hebben genoten van het uitzicht zijn we verder gereden.

20221112_133326

20221112_133421

Het volgende punt was aan de ene kant erg mooi, maar het resort wat er had gezeten was helemaal vergaan en er lag overal afval. Dat was wel een beetje jammer.

20221112_14130020221112_141559

20221112_141605

Na een rit van ongeveer twintig minuten, waar we tussendoor achtervolgt zijn door honden kwamen we terug bij de kamer.

Na even op de kamer te hebben gezeten, een snack te hebben gehaald bij de 7-eleven en nog een stukje van het eiland te hebben gezien. Zijn we wat gaan eten bij een Italiaan. Waar de pizza's echt meer dan lekker waren! Zeker het geld waard.

20221112_17012120221112_184819

Na nog een paar potjes Pool en een vuur show te hebben bekeken. Was het tijd om lekker naar bed te gaan.