Dag 20 Railay beach (Krabi)

6 november 2022 - Railay Beach, Thailand

Pfoe dag 20 alweer de tijd gaat steeds sneller. Aan het begin was ik echt van mening dat de tijd zo erg langzaam ging en ik kon me niet voorstellen hoe mensen voor vijf maanden kunnen reizen. Maar ik denk dat ik het door begin te krijgen waarom dit mogelijk is. De tijd vliegt echt en voor ik het weet zit ik alweer in het vliegtuig terug. Maar dat duurt nog 38 dagen dus heb nog even.

Nog steeds valt het reizen af en toe nog wel zwaar. Niet dat ik terug wil, maar meer dat ik denk kan ik even een dag pauze nemen. Zoals ik dat vandaag had. Ik had echt de behoefte om lekker op de bank onder een dekentje te liggen. Echt een luie zondag.

Dat heb ik ook een soort van gedaan vandaag. Ik ben tot half twee in mijn bed blijven liggen. Niet omdat ik brak was, nee omdat ik geen zin had. Moet ook kunnen toch. Rond half twee kreeg ik zoveel trek dat ik mezelf toch uit bed heb gesleept om eten te halen. Een heerlijke tosti met veel kaas en ketchup, klinkt prima toch?

Vervolgens heb ik nog even met een ijsje een wandeling over het strand en door de straten gemaakt. Tijdens de wandeling kwam ik zo ontzettend veel apen tegen die moest ik natuurlijk even op de foto zetten. Naast de apen heb ik ook nog een kijkje genomen in een  grot wat echt  rustgevend was.

20221106_15550820221106_15561520221106_15573120221106_15580220221106_16043620221106_160526

Na dit avontuur ben ik maar weer een poosje gaan chillen op de kamer.  Echt spannender kan ik het vandaag niet maken helaas.

Rond een uurtje of acht ben ik toch maar wat te eten gaan scoren, want anders word de dag morgen wel erg pittig. Een gerecht met spicy pompoen en ei, dat heerlijk ligt was en best prima te eten.

Na het eten heb ik me tas ingepakt en ben ik gaan slapen.

1. Cocky:
    6 november 2022