Dag 19 Railay Beach (Krabi)

6 november 2022 - Railay Beach, Thailand

Weer een nieuwe dag in Krabi. Vandaag ga ik met een boat een tour doen waar je langs vier eilanden gaat en uiteindelijk in het donker ook met plankton kan zwemmen. Deze tour is georganiseerd door het hostel dus er zijn lekker veel jongeren aanwezig. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Als eerst ben ik in het winkel straatje een overprized koffie gaan drinken. Hier vragen ze een meer prijs van omgerekend €1,20 voor  plantaardige melk dus dat is wel wat minder.... sowieso merk ik dat alles hier echt dubbel zo duur is en ik denk dat dat niet gaat veranderen als ik naar de eilanden ga.

Rond half twee zijn we vertrokken met een groep van 25 man. We gingen per speedboot naar het eerste eiland. Hier konden we even een klein rondje lopen en vrij snel gingen we al door naar het tweede eiland.

Bij het tweede eiland gingen we snorkelen. Oprecht de vissen hier zijn zo prachtig elke kleur en vorm kan je spotten in het heldere water. Waar ik onderandere ook Dory heb gespot😇.

Bij het derde eiland kregen we een lunch en konden we wederom weer zwemmen en relaxen. Daarbij had de boot ook een muziek installatie, waardoor er ook gedanst werd.

En dan bij de vierde en laatste stop hebben we de zonsondergang gekeken. Na zonsondergang was het moment waar ik de hele dag naar uit had gekeken. Namelijk zwemmen met plankton. Dit was echt het meest bijzondere wat ik ooit heb gedaan. Alles gaf licht en ik voelde me  net een fee. Wel is het echt noodzakelijk om een snorkel op te hebben anders zie het niet. Het magische gevoel wat je op zo een moment onder water hebt is echt niet te beschrijven.

20221105_14230920221105_14273220221105_15440720221105_15525820221105_160533 20221105_16220320221105_170850Snapchat-1477453731

Nadat we terug waren in het hostel hebben we de rest van de avond met een groepje bij het hostel en de plaatselijke kroeg gehangen en is het dus ook aardig laat geworden.

Hier heb ik ook mensen ontmoet waarmee ik een kamer kan delen op Ko Phangan. Want ik heb namelijk besloten om toch in november al naar de full moon party te gaan!:)

1. Cocky:
    6 november 2022
    Paradijs op Aarde
  2. Iris:
    6 november 2022
    Wauw wat klinkt die tour gaaf 😍