Dag 21 Railay beach (Krabi)-> Koh Phangan

7 november 2022 - Koh Phangan, Thailand

Tien voor acht, tien minuten voor mijn wekker  werd ik uit mezelf wakker. Na een korte douche checkte ik uit en na even te hebben gewacht liep ik richting de pier. Hier was ik zeker niet de enige, want veel mensen verlaten vandaag Railay beach om richting Koh Phangan etc. te gaan.

Rond half tien werd ik met een longtail boot naar de pier gebracht en vanaf daar reden we met een van in ongeveer drie uur naar Surat Thani. Het was wel grappig want iedereen kreeg een sticker op zijn borst geplakt met zijn of haar eindbestemming. Hierdoor voelde het net een schoolreisje.

In Surat Thani was het na anderhalf uur wachten tijd om de ferry naar Ko Phangan te pakken. Gelukkig kwam ik bij het wachten op de ferry de mensen tegen waarbij ik ook de huisjes in het resort mee deel dus dat was top!

Na ruim twee uur op de boot te hebben gezeten, kwamen we aan op Koh Phangan. We zijn met z'n zessen richting het golden beach resort gegaan. Een prima resort, maar helaas niet de schoonste. Maar dat maakt niet uit ondertussen ben ik hostels gewend. Wel heeft het resort een prachtig uitzicht en een prima airco. Helaas is het zwembad leeg, dus dat wordt lekker badderen in de zee.

20221107_172846IMG-20221107-WA0017

Na een douche heb ik samen met mijn roommate ff een biertje gedronken wachtend op de rest. Vervolgens sloot de rest aan en zijn we onderweg gegaan om wat te eten.

Het regent echt ontzettend hard, dus we zijn volledig nat geregent. Maar dat liet mijn gerecht met eend en rijst niet minder smaken. Maar nogsteeds de eend in Praag is het beste.

Na het eten zijn we richting het wanderlust hostel gegaan om vervolgens met de van naar oxa (een techno feest) te gaan. En rest van dit avontuur  moet nog plaatsvinden :)

1. Bianca:
    8 november 2022
    Wow wat geniet jij 👊🏽 heerlijk om je verhalen te lezen, heel veel plezier verder 🥰