Dag 16 Pai-> Chiang Mai

2 november 2022 - Chiang Mai, Thailand

Na een lange nacht slaap werd ik om 10:45 met een van bij het hostel opgehaald. Na drie uur kwam ik aan in Chaing Mai, waar ik na een kwartier lopen bij het hostel aankwam. Onderweg kwam ik nog iemand tegen die ik vanuit Bangkok ken en daar heb ik een klein praatje mee gemaakt. Echt bizar hoe klein de wereld dan is.

Aangekomen bij het hostel werd ik met open armen ontvangen. De eigenaresse die begroette me met een knuffel en was blij me weer te zien. Ik slaap namelijk weer in het Green Sleep Hostel, omdat dit zo een fijn hostel is.

Na even wat lunch gehaald te hebben en dat opgegeten te hebben in het hostel. Werd ik opgehaald door twee collega's van mijn moeder. Samen met Sietze en Dave hebben we de night bazaar bezocht. Hier hebben we wat rondgelopen en ook geschoten met een geweer die dopjes schiet. Ik was erg slecht, maar Sietze en Dave gelukkig niet hahaha. Na wat rondgewandeld te hebben, zijn we daar ook wat gaan eten. Op mijn laatste dag in het noorden moest ik natuurlijk voor de Khao Soi gaan, maar had er iets teveel chili olie over gedaan. Maar daar smaakte die zeker niet minder door (het ziet er niet erg aantrekkelijk uit).

IMG-20221102-WA000120221102_192041

Na een gezellig potje poolen en nog ergens wat te hebben gedronken, ben ik weer netjes afgezet bij het hostel. Het was echt super gezellig!:)

Screenshot_20221102-230749_Instagram20221102_211711

Vervolgens heb ik heerlijk lang gedoucht want in mijn vorige hostel waren de douches lang niet zo hygiënisch. En toen was het alweer tijd om te slapen.

1. Joyce:
    2 november 2022
    Haha toch die collega's.
  2. Anita:
    2 november 2022
    Zo leuk dat je mijn collega's Sietze en Dave hebt ontmoet en gezellig wat tijd mee door hebt gebracht.
    En ook weer netjes thuis gebracht 😉 goede reis morgen 😘
  3. Nikki:
    4 november 2022
    Jaaa was echt gezellig
  4. Cocky:
    3 november 2022
    Gaaf hoor en wat een leuke afwisselingen. Sleep dreams
  5. Tim:
    6 november 2022
    Zo leuk dat je mijn collega's Sietze en Dave hebt ontmoet en gezellig wat tijd mee hebt doorgebracht. Fijn dat jij hen veilig thuis hebt gebracht!

Wellicht tot op Koh Phangan!
  6. Nikki:
    6 november 2022
    Hahahaha, was nog niet makkelijk hoor. Ja wellicht tot in Koh Phangan, lijkt me leuk:)