Dag 12 Pai

30 oktober 2022 - Mae Na Toeng, Thailand

Rond een uurtje of 10 werd ik wakker en voelde ik me best uitgerust. Na me klaar te hebben gemaakt ben ik voor 100 Baht uitgebreid gaan ontbijten bij het buffet van het hostel. Heerlijk scrambeld egg met wafels en een croissantje.

Na dit goede ontbijt ben ik naar rest van de groep gegaan die allemaal ergens anders verblijven. We zijn naar een hot spring gegaan om daar heerlijk een paar uurtjes te vertoeven. Het water was heerlijk warm, dus geschikt voor mij hahaha. We waren uiteindelijk met z'n tienen dus dat was ontzettend leuk. Daarbij was de natuur ook echt prachtig er vlogen erg veel libelles rond in allerlei kleuren van vel rood tot aan zwart met paarse stippen.

20221029_12140020221029_131025

Na een korte zit met wat te eten en te drinken, zijn we naar de Bamboo bridge gegaan. Wat echt een ontzettend mooie route was door de rijstvelden. Wel merkte ik door alles wat ik al had gezien, dat ik hier iets minder van kon genieten. Dit heeft denk ik met het verwerken van alle impressies te maken. Wel bizar hoe stevig ze zo een brug hebben gemaakt, je kan er zelfs op springen ;)

20221029_16154520221029_16393820221029_165319

Na een korte hevige regen bui en ons omgekleed te hebben ben ik samen met Stan naar de night market gegaan. Hier hebben we allerlei dingen geproeft zoals gyoza's, dumplings en veel meer.

20221029_184653

Voldaan en wel zijn we nog even wat gaan drinken en toen sloot de rest van de groep weer aan. Ondanks dat het niet de planning was zijn we uiteindelijk uit gegaan. We hebben veel barretjes bezocht waar overal harde muziek was en mensen tot op straat stonden te dansen. We hebben de nacht afgesloten bij een jungle rave waar je vanaf de dansvloer over de rijstvelden keek. Helaas was het te donker om hier mooie foto's van te maken.

Het was een fijne maar vermoeiende dag. Ik merk wel dat mijn heimwee vandaag wat weg is gezakt, maar heb het nog steeds wel bij regelmaat lastig. Alleen reizen is misschien toch niet helemaal mijn ding.