Dag 13 Pai

30 oktober 2022 - Pai, Thailand

Na een vrij korte nacht was ik optijd weer wakker. Het is altijd fijn als je kamer genoot de wekker voor een uur lang laat snoozen... Iets wat vermoeid en brak heb ik een koude douche genomen om weer helemaal fris te zijn.

Ik besloot om even naar het centrum te lopen om even ergens wat te gaan ontbijten. Gelukkig kwam ik onderweg Ben (Bangkok) tegen en ben ik samen met hem en Femke bij een super leuk tentje wat gaan ontbijten. Een kokos havermout met vers fruit en een cappucino. Absoluut geweldig.

20221030_112551

Daarna ben ik even blijven hangen bij het hostel van wat mensen die ik hier in Pai en in Bankok heb leren kennen. Want vanaf dat Hostel zal de Tipsy Tubing van start gaan. Ja je leest het goed Tipsy🙈.

Eerst kregen we rond half twee een lunch en een bucket met Vodka en mango sap.  Het eten was eetbaar en goed voor een bodem. Want de cocktail is echt 50/50.

20221030_14092320221030_135619

Vervolgens kregen we allemaal een tube en een biertje en gingen we de rivier op. En het was echt een van de vetste dingen die ik ooit heb gedaan. Het uitzicht was prachtig, oprecht niet te beschrijven. We vaarde  door de jumgle en de rijstvelden heen. Daarbij was de sfeer ook zo leuk, ik denk dat we ongeveer met 70 man waren. Na een rit van een uur kwamen we aan bij de plek waar we gister ook de jungle rave  hadden. Om daar vanaf de rivier te komen moesten we een halve kilometer met de band in onze hand door de rijstvelden lopen. En ik kan je vertellen er is daar heel erg veel modder en dat leverde hele grappig situaties op.

Bij de plek van de jungle raven hebben we nog even gedanst en wat gedronken. Daarbij was het precies de tijd dat de zon onderging en je de prachtige oranje lucht met alle bergen kon zien.

(Ik had geen telefoon mee dus helaas geen foto's)

Vervolgens werden we terug gebracht naar het start punt en kregen we een diner. Het zelfde als de lunch dus het was te eten haha.

Na het eten ben ik richting mijn eigen hostel gegaan en heb ik wat dingetjes geregeld voor de volgende verblijven. Zo ga ik 3 november per vliegtuig naar Krabi toe. Ik wilde eerst na het lantern festival in Chiang Mai (8 november) pas vertrekken, maar ik heb het noorden eigenlijk wel gezien. Na het boeken ben ik lekker gaan douchen en gaan slapen.

1. Cocky:
    30 oktober 2022