Dag 11 Chiang mai -> Pai

28 oktober 2022 - Pai, Thailand

Weer een nieuwe ochtend in Chiang Mai. Ik had erg goed geslapen, maar ondanks dat ik gister geen alcohol heb gedronken voel ik me wel brak.

Ik was vrij snel ingepakt en klaar voor de dag. Vandaag reis ik samen met drie andere mensen die ik heb leren kennen in bangkok. Ik had een heerlijk ontbijt met havermout, iets waar je me momenteel echt wakker voor kan maken.

Om 9:30 kwam de rest aan om vanaf mijn hostel te vertrekken naar Pai. Helaas had ik me vergist en kwam de Van pas om 10:30. oeps....

Om 10:30 was het dan eindelijk tijd om te gaan! De van zat bomvol met dertien  mensen inclusief bagage. Dit beloofte een zware rit te worden. De rit bestond namelijk uit 762 bochten en duurde ongeveer vier uur.

De rit viel uiteindelijk ontzettend mee. Bij aankomst ben ik gelijk naar het hostel gegaan, want er wachtte een zwembad met een prachtig uitzicht op me. Na het installeren van mijn spullen, ben ik gelijk naar het zwembad gegaan om daar lekker te chillen.

20221028_153826

Vervolgens ben ik samen met Jakob en Sacha (die ik in het vliegtuig heb leren kennen) wat gaan eten. Ik had een heerlijke curry met pompoen, tempeh en een biertje. Het was echt heerlijk, ik ben echt fan van pompoen (en van bier).

Na het eten zijn we nog even rond gaan lopen door Pai. Het stadje is lekker klein, met veel winkeltjes en barretjes. Net l'estartit. Na een stukje wandelen kwamen we uit bij een leuk tentje waar we nog wat gedronken hebben.

De rest van de avond was erg gezellig, maar ik was wel erg blij om na zo een reisdag in mijn bed te liggen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anita:
    28 oktober 2022
    Wat weer een heerlijke dag! Geniet van Pai het moet heel mooi zijn en rust gevend.
    LY
  2. Cocky:
    28 oktober 2022
    Niet verkeerd, ziet er mooi uit!!
  3. Iris:
    28 oktober 2022
    Wat lekker met zo’n zwembad voor de deur 😍😍
  4. Bianca:
    29 oktober 2022
    Heerlijk even relaxen bij het zwembad, Genieten maar dat doe je volgens mij wel 👊🏽🌞
  5. Nikki:
    30 oktober 2022