Dag 1 Schiphol

17 oktober 2022 - Schiphol Airport, Nederland

Vandaag maandag 17 oktober is het dan zover. Na drie jaar niet meer in Azië te zijn geweest, een pandemie verder em een diploma rijker, ga ik voor twee maanden Solo door Thailand backpacken.

Hier heb ik heel erg zin in en ik hoop hier ontzettend veel te zien en te beleven. Ik ben van plan om bij regelmaat mijn deze blog bij te houden en het thuisfront te vertellen wat ik allemaal mee maak.

De reis begon rond een uurtje of 12 op Schiphol en na een lastig afscheid met mijn ouders en Joachim heb ik om 1 uur mijn spullen ingecheckt.

IMG-20221017-WA0006IMG-20221017-WA0005

Ondanks de volgens Schiphol drukke dag , was ik in een uur door de security en de paspoort controle. En ik kan je vertellen dit doet mijn bijgeloof veel goeds😅.

Nog even een rondje door de duty free winkels en dan was het tijd om te gaan boarden.

De vlucht naar mijn tussenstop Riyahd vertrekt om 50:50. Op Riyahd zal ik een paar uur moeten overstappen om mijn reis te vervolgen naar het drukke bangkok.

Het belooft een lange reis te worden, maar hier kan ik gelukkig wel 58 dagen van bijkomen 😇. Ik heb erg veel zin in de reis en kijk er ontzettend naar uit om stukken van mijn reis met jullie te delen.

Het is mogelijk om via de email een melding te krijgen elke keer als er een nieuwe blog online staat. Dit kan je doen door helemaal naar onderen te scrollen en daar je email achter te laten.