Dag 1 Schiphol

17 oktober 2022 - Schiphol Airport, Nederland

Vandaag maandag 17 oktober is het dan zover. Na drie jaar niet meer in Azië te zijn geweest, een pandemie verder em een diploma rijker, ga ik voor twee maanden Solo door Thailand backpacken.

Hier heb ik heel erg zin in en ik hoop hier ontzettend veel te zien en te beleven. Ik ben van plan om bij regelmaat mijn deze blog bij te houden en het thuisfront te vertellen wat ik allemaal mee maak.

De reis begon rond een uurtje of 12 op Schiphol en na een lastig afscheid met mijn ouders en Joachim heb ik om 1 uur mijn spullen ingecheckt.

IMG-20221017-WA0006IMG-20221017-WA0005

Ondanks de volgens Schiphol drukke dag , was ik in een uur door de security en de paspoort controle. En ik kan je vertellen dit doet mijn bijgeloof veel goeds😅.

Nog even een rondje door de duty free winkels en dan was het tijd om te gaan boarden.

De vlucht naar mijn tussenstop Riyahd vertrekt om 50:50. Op Riyahd zal ik een paar uur moeten overstappen om mijn reis te vervolgen naar het drukke bangkok.

Het belooft een lange reis te worden, maar hier kan ik gelukkig wel 58 dagen van bijkomen 😇. Ik heb erg veel zin in de reis en kijk er ontzettend naar uit om stukken van mijn reis met jullie te delen.

Het is mogelijk om via de email een melding te krijgen elke keer als er een nieuwe blog online staat. Dit kan je doen door helemaal naar onderen te scrollen en daar je email achter te laten.

1. Joachim Herwig:
    17 oktober 2022
    Heel veel plezier schat x
  2. Naoom:
    17 oktober 2022
    Jaaaaa zo trots op jou!!
  3. Anita:
    Hele goede reis!
    Geniet van de ervaringen en het heerlijke eten 😉
    Loveyou❤️ Mama
  4. Emily:
    17 oktober 2022
    Fijne reis en veel plezier!❤️❤️
  5. Joyce:
    17 oktober 2022
    Goede reis! Geniet van je vrijheid en alles wat je gaat zien en meemaken!
    Liefs,
    Udo, Joyce en Noah
  6. Imca Feitsma:
    17 oktober 2022
    Leuk om zo met je mee te reizen.
  7. Bianca:
    17 oktober 2022
    Wow suoer dat je deze mooie reis gaat maken heel veel plezier 👊🏽😘
  8. Familie Feitsma (opa en oma):
    17 oktober 2022
    Ook opa en oma wensen jouw een voorspoedige reis en dat je mag genieten van al het moois dat je te zien zult krijgen.
    We zullen je volgen op je reis. Veel liefs we houden van je.
  9. Linda:
    17 oktober 2022
    Heel veel mooie avonturen.
  10. Iris:
    Suuper leuk om zo een beetje met je mee te reizen 🥰 GENIET NIK ❤️
  11. Jo:
    Heel veel plezier!😘
  12. Karlien Luijendijk:
    Heel veel plezier!!🥰
  13. Judith Pijpers:
    17 oktober 2022
    Superleuk! Je hebt er een volger bij hoor Nikki! Geniet ervan meis!
  14. Petra dumay:
    17 oktober 2022
    Geniet en heel veel plezier doe voorzichtig en we volgen je
  15. Diana van zanten:
    Heel gaaf. Veel plezier
  16. Irene:
    17 oktober 2022
    Heel veel plezier lieve Nikki in het mooie Thailand! Geniet ze van deze onvergetelijke ervaring. 😘😘😘
  17. Patty:
    Ik vind jou zo stoer! Heel veel plezier op deze reis! Xxx Patty
  18. Sabine Borgemeester:
    18 oktober 2022
    Stoer, Nikki! Veel plezier!!
    Liefs van Sabine
  19. Anita Bakker: