Dag 54 Bangkok

11 december 2022 - Chinatown Bangkok, Thailand

Vandaag hebben zijn we rond een uurtje of elf op gestaan en checkte we uit bij het hostel. We gingen namelijk namelijk verplaatsen naar het Luk Hostel in Chinatown, omdat het Here hostel vol zat en we Chinatown ook leuk vinden om te bezoeken. Na een ontbijtje en een taxi ritje, kwamen we rond half twee aan bij het nieuwe hostel.

Na ingecheckt te hebben zijn we met de metro naar de Chatuchak weekend market gegaan. Wat was dit een ontzettend grote markt! Ik denk dat we hier nog geen tien procent van hebben gezien. De winkeltjes varieerde van eten tot aan neppe rolex horloges. We hebben hier echt uren rond gelopen en ook wat dingetjes gekocht en gegeten.

20221210_15363220221210_15374920221210_172517

Rond een uurtje of zeven besloten we weer terug te gaan naar Chinatown. Hier hebben we vervolgens even op de kamer wat rust gepakt. Na al die prikkels van de drukke stad.

Rond een uurtje of half negen bedachten we ons, dat het wel verstandig zal zijn om nog even wat te eten te gaan halen. Het voordeel van chinatown is dat er een grote foodmarket om de hoek zit. Hier hebben we gefrituurd buik spek, noodles met eend en fried ice gedeeld. Drie heerlijke gerechten.

20221210_20554820221210_211559

Na het eten en even rond gelopen te hebben, zijn we nog even wat gaan drinken op de rooftop bar. Waar ik toevallig ook iemand tegen kwam die ik zeven weken geleden in Bangkok heb leren kennen. Na nog gezellig met een groep te hebben gezeten, zijn we lekker gaan slapen.

1. Cocky:
    11 december 2022
    👍🏻weer een fantastische dag👍🏻
    Het eten ziet er smakelijk uit.😋