Dag 22 Koh Phagnan

9 november 2022 - Koh Phangan, Thailand

Gisternacht was ondanks het misselijke gevoel door waarschijnlijk wat verkeerds te hebben gegeten super leuk. Wel is het erg laat geworden namelijk zes uur in de ochtend 🙈. Dit is voornamelijk voort gekomen door het vele dansen, zitten bij het strand en een tripje naar de 7/11 om een ham kaas tosti te halen.

IMG-20221108-WA0009

Rond een uurtje of twaalf werd ik weer fris wakker. Dat is het voordeel van de hele avond misselijk zijn, waardoor je niet te veel drinkt. Na rustig op te zijn gestaan ben ik samen met mijn kamer genoot naar de supermarkt gegaan om wat snacks en drankjes voor vannavond te halen. Want vannavond is de enige echte full moon party!!! En wat heb ik er zin in.

Vervolgens zijn we even wat gaan eten. Met dit prachtige uitzicht!

20221108_152833

Na nog even met een podcast op het strand bij het resort te hebben gelegen ben ik me gaan klaar maken voor de avond.

20221108_163824

We hebben met een grote groep wat gegeten, om vervolgens die groep achter me te laten. Ik ben namelijk samen met Sietze en Dave richting de full moon party gegaan. En pfoee wat is het daar groot en veel. Je kan het bijna geen feest meer noemen, het is meer een festival. Zo ontzettend veel mensen en over gebeurd wel iets. Er zijn rustig twintig verschillende barren die hun eigen muziek installatie en vuurshow hebben. Echt een belevenis, maar wel echt een hype. Na uren daar te zijn geweest (waaronder ook met Tim en zijn vriendin (ook een collega van me moeder, kleine wereld)) ben ik samen met Sietze en Dave naar hun resort gegaan. Want mij kamer genoot had de sleutel.....

20221108_23443720221109_03072420221109_032819Screenshot_20221109_124343

Na nog een tosti van de 7-eleven was het tijd om na weer een lange avond lekker te gaan slapen.

1. Joyce:
    11 november 2022
    Aaah lekker een tosti na het stappen.
    Klinkt als een goed feestje
  2. Nikki:
    12 november 2022
    Jaaa dat is het beste gedeelte van het uitgaan 😇