Dag 49 Koh Tao

6 december 2022 - Koh Tao, Thailand

Vandaag hebben we heerlijk uitgeslapen en ik voel me ook weer helemaal goed. Voordat we opstonden kreeg ik nog een heerlijke kop koffie op bed.

Na het opstaan zijn we een ontbijtje bij de 7-eleven gaan halen en hebben we een matcha bij een tentje gehaald. Vandaag is het sinterklaas dus wilde we vandaag wat leuks doen omtrent sinterklaas. We hadden bedacht dat we per persoon een budget van 400 baht (12 euro) hadden waarvan we cadeautjes in drie categorieën moesten kopen. De categorieën waren:

1. Iets wat diegene nodig heeft.
  2. Iets grappigs.
  3. Iets lekkers te eten.

We zijn gescheiden van elkaar oppad gegaan. Tussendoor kwamen we elkaar wel tegen, maar dat maakte niet uit. De zoektocht was nog best lastig omdat je toch gebonden zit aan een budget. Tussendoor hadden we ook nog wat regenbuien en dreigde het steeds te gaan stormen. Uiteindelijk zijn we allebei toch geslaagd en hebben we wat voor elkaar uitgezocht.

Rond een uurtje of drie haalde we een biertje en was het tijd om de cadeautjes aan elkaar te overhandigen. Ik heb een nieuwe fannypack, een foutje broek en een vers gesneden mango gekregen. Voor joachim had ik een nieuw blousje, een foute  kerstmuts en spicy korean noodles gehaald. Al met al super geslaagd dus.

Na deze super leuke, maar vermoeide activiteit (door het vele wandelen) zijn we terug naar de kamer gegaan. Hier hebben we voor een aantal uren op bed gelegen en de was opgehaald. Rond een uurtje of half zeven hebben we even een Burger gegeten en hebben we tickets voor de pubcrawl gehaald. Want deze avond gaan we uit!

De pub crawl was echt super gezellig. We zijn onderandere naar lady cabaret geweest met allemaal lady boys. Ik vond dat echt geweldig heerlijk die overdreven geklede mensen die op de meest foute nummers aan het dansen en playbacken zijn. Bij een andere plek was er een vuurshow waar we kaartjes kregen met de naam van een duo. De bedoeling was dat jeje wederhelft zal vinden en dan zal je een gratis shotje krijgen. Ik had Robin en ik moest Batman vinden, helaas is me dat niet gelukt. De avond werd afgesloten bij een tent waar we lekker konden dansen. Rond een uurtje of één waren we weer lekker thuis en zijn we gaan slapen.

1. Joyce:
    Klinkt geweldig:)
    Fanny pack moest ik even opzoeken, ik word oud... in mijn tijd was dat nog gewoon een heuptas haha
  2. Nikki:
    8 december 2022
    Haha ja snap ik! Al die onnodig Engelse benamingen....
  3. Tamar:
    6 december 2022
    Wat een leuk idee, dat ga ik invoeren voor Sinterklaas volgend jaar :)
  4. Nikki:
    8 december 2022
    Ahhh wat leuk! Je word er echt super creatief van.
  5. Anita:
    6 december 2022
    Bedankt Joyce hoef ik het niet meer op te zoeken 🤣
    Die ladyboys maken er echt een leuke show van hè?
    Was weer een geslaagde dag zo te lezen😘
  6. Nikki:
    🤣🤣🤣 zo help je elkaar