Dag 38 Railay Beach

24 november 2022 - Railay Beach, Thailand

Na een te korte nacht , waren we verplicht om op te staan. We moesten namelijk om elf uur uit checken om vervolgens om twee uur bij het hostel ernaast in te checken. Dat is namelijk het hostel waar ik de vorige keer ook zat en die was zo goed bevallen. Maar helaas zat die tijdens de vorige nachten al vol, waardoor we eerst bij een ander hostel moesten verblijven.

Na uitgecheckt te hebben zijn we bij een tentje naast het hostel gaan ontbijten. Want helaas regende het weer en hadden we geen zin om helemaal nat te regenen. Nadat we hadden ontbeten en nog wat hadden gedronken was het ondertussen droog en tijd om in te checken.

Door een foutje zaten we allebei in een andere kamer. Dus na wat overleggen werden we ingecheckt bij het hostel waar waar we de twee nachten hiervoor ook zaten. Dat is namelijk een hostel die net bij is gebouwt, omdat het andere host altijd vol zit. Het valt wel onder dezelfde eigenaar. Het was dus wat appart om uit en in te checken in het zelfde hostel, maar wel drie uur te moeten wachten.🤣

Nadat we waren geïnstalleerd zijn we even gaan wandelen. We kwamen een leuk plekje tegen bij een resort waar we even hebben gezeten, om vervolgens terug te lopen naar het dorp om een portie calamaris te delen.

Na de calamaris zijn we bij een andere baai nog wat rond gaan lopen. Na heel wat zeekomkommers te hebben gezien zijn we terug naar het hostel gelopen om daar even een uurtje op bed te hangen. Tijdens de terug weg hebben we ontzettend veel apen gezien en konden we ook aanschouwen hoe een aantal apen een tasje met snacks in handen hadden gekregen. Ik kan echt uren naar die apen kijken, zo leuk om hun gedrag te zien.

IMG-20221124-WA0049IMG-20221124-WA0047IMG-20221124-WA005820221124_16394920221124_16451020221124_17223520221124_172304

Rond een uurtje of zeven zijn we lekker gaan eten. We deelden een kokos curry en een Chicken garlic pepper. Hierbij hadden we een kop warme thee met limoen. We hebben heerlijk gegeten, maar helaas was de curry ondanks dat we vroegen om extra pittig niet erg pittig.

Na het eten zijn we nog even door het dorpje gaan lopen en heb ik eindelijk voor mezelf een super leuk Souvenir gekocht😍

Na de wandeling zijn we lekker naar het hostel gegaan en hebben we nog een film gekeken. Het was een prima dag vandaag.