Dag 36 Bangkok -> Krabi

22 november 2022 - Railay Beach, Thailand

Vandaag stond de wekker al om kwart voor zeven. Na het inpakken van de tassen zijn we rond tien over half zeven gaan uitchecken. Kort daarna stonden we bij de bus te wachten, die vervolgens niet stopte bij de halte.... Ik zag toevallig dat iemand anders ook baalde dat de bus niet stopte. Dus ik besloot hem aan te spreken en hij bleek ook naar het Don Muang airport te moeten. We besloten een taxi te delen.

Na veertig minuten kwamen we optijd aan bij de airport. Na het probleemloos inchecken en even rond te hebben gelopen was het om elf uur tijd om de lucht in te gaan.

IMG-20221122-WA000120221122_11110420221122_120744

Na een kleine anderhalf uur vliegen landde we op Krabi Airport. Tijdens de vlucht hadden we de hele tijd heldere lucht, maar zodra we waren geland kwam het opeens met bakken uit de hemel.... Hier waren we erg "blij" mee. Na wat wachten zijn we op aanraden van het vliegveld personeel toch maar met een van naar de pier gegaan. Volgens het personeel was het daar namelijk droog. En dat klopte gelukkig ook, anders waren we flink nat geregend tijdens het boot tochtje naar Railay beach.

Aangekomen zijn we in gaan inchecken bij het social quarters hostel. We zitten op een prima tien persoons kamer. Na het installeren zijn we naar de andere kant van het eiland gelopen en zijn we voor twee uur lang zittend op het strand met de wind door onze haren gaan genieten van het uitzicht.

IMG-20221122-WA0005

We zijn om half vijf samen viskoekjes en een pittige stir fried basil gaan eten. Na nog wat rond te hebben gelopen en een winkeltje te hebben bekeken zijn we als dessert nog een mango sticky rice gaan eten. Er was nog een mogelijkheid om naar een pub quiz te gaan, maar we hadden toch besloten om lekker op de kamer te hangen en lekker vroeg te gaan slapen. Morgen gaan we namelijk een snorkel tour doen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cocky:
    22 november 2022
    Fijn dat jullie zo genieten😁👋🏻
  2. Nikki:
    25 november 2022