Dag 32 Koh Tao

18 november 2022 - Koh Tao, Thailand

Vandaag had ik op de planning staan om lekker te gaan suppen, maar helaas was mijn lichaam het hier niet mee eens. Ik werd namelijk wakker met erg veel rugpijn en heb ik dus verplicht nog een dag rustig aan moeten doen.

De rugpijn is waarschijnlijk een combinatie van het bed waar ik momenteel in slaap en het zitten op ongemakkelijke plastic stoelen.

In de ochtend heb ik bij een heel erg leuk plekje ontbeten.

20221118_120229

Maar helaas heb ik daar niet lang kunnen zitten, want de stoelen waren erg oncomfortabel. Dus besloot ik te gaan wandelen. Na een tijdje ben ik weer ergens gaan zitten om vervolgens na wat te drinken weer verder te wandelen. Op deze manier heb ik eigenlijk mijn dag gevuld.

Ondanks dat ik eigenlijk al drie dagen niks bijzonders heb gedaan, heb ik wel genoten van deze dagen. Het voelde best goed om me een keer te vervelen en daar aan toe te geven. Daarbij heb ik ook een heel erg leuk vooruitzicht dus voelde ik me er ook niet slecht onder om niks te doen. Ik snap nu wel waarom er beweerd word dat het voor een volwassen persoon soms goed is om je te vervelen. Want tijdens het moment weet je niet wat je wilt doen en laat je het wel toe om over bepaalde dingen na te denken.

20221118_12311520221118_123120

20221118_135935

Om half acht ben ik mijn bed al ingegaan, omdat ik niet meer wilde zitten of staan. Ik hoop dat mijn rug blij is geweest met mijn rustige dagje en dat de reis morgen naar Bangkok niet al te pijnlijk is.

1. Anita:
    18 november 2022
    Maar even in een beter bed gaan slapen de komende dagen.
    Jo gaat morgen onderweg naar je toe dus dan gaat het vast weer allemaal goed.
    Hij heeft ook wat hollands lekkers mee😉❤️
  2. Nikki:
    18 november 2022