Dag 31 Koh Tao

17 november 2022 - Koh Tao, Thailand

Vandaag ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt. Ik merkte dat ik me aan alles en iedereen irriteerde. Maar het voordeel van alleen reizen is, dat je met niemand rekening hoeft te houden.

Vandaag was het gelukkig droog en hoefde ik niet de hele dag me te verplaatsen met een regenponcho aan.

In de ochtend ben ik eerst een stuk gaan wandelen en ergens wat gaan ontbijten. Na het ontbijt ben ik voor Joachim alvast een simkaart gaan halen. Omdat hier op de eilanden de simkaarten met onbeperkt internet zoveel goedkoper zijn dan in Bangkok. Het scheelde intotaal ongeveer 14 euro.

Vervolgens heb ik de rest van de dag over het strand gewandeld met een podcast, op het strand gezeten met een boek en bij een standtent gezeten voor wat te eten en te drinken. Een flinke dosis strand dus. Maar nogsteeds voelde ik me erg snel geïrriteerd. Ik merkte dat ik vooral zin had om alleen te zijn en stil te zijn. Ik ben blij dat ik daar lekker aan toe heb kunnen geven en dat ik me ook niet schuldig voelde dat ik een hele dag niks nieuws heb gedaan of gezien.

Ik ben vroeg in de avond naar mijn hostel gegaan om lekker lang te douchen. Nou die lange douche is niet gelukt vanwege een hele grote spin die mij aan zat te kijken vanuit de hoek van de badkamer. Ik ben niet bang voor spinnen, maar dat vond ik wel erg onplezierig.

Na nog even kort gepraat te hebben met de andere vier kamer genoten en een film gekeken te hebben ben ik lekker gaan slapen.

1. Joyce:
    17 november 2022
    Moet ook kunnen... dagje chagrijnig en lummelen. Komt goed uit nu je alleen bent.
    Wat leuk dat Joachim komt en jullie samen verder kunnen reizen nog een paar weken. Dat zal weer een hele andere beleving zijn. Er zit alweer een maand op, het gaat zo snel... heel goed dat je even pas op de plaats maakt. Liefs en knuf
  2. Nikki:
    18 november 2022
    Ja ben echt heel erg benieuwd hoe de aankomende weken gaan zijn. Nou he die maand is inderdaad snel gegaan. Knuffel terug xxxx
  3. Cocky:
    17 november 2022
    Brrrr, dat je überhaupt nog hebt gedoucht.
    Heerlijk lummelen, tenminste dat zou ik zalig vinden op zo'n plek.
    Nog een paar nachtjes slapen en dan is Joachim er ook bij en Jan hij mee lummelen,😂...
    Liefs 😘
  4. Nikki:
    18 november 2022
    Jaaa ik vind het heerlijk om niks aan m'n hoofd te hebben en lekker te zijn op zo een plek. Ik denk dat joachim en ik ons op die manier prima gaan vermaken 😘
  5. Anita:
    17 november 2022
    Lag aan de dag denk ik...we waren samen humeurig.
    Maar dan is het wel even heerlijk om er aan toe te kunnen geven.
    Vanavond was Joachim hier gezellig te eten. Hij neemt nog wel wat mee waar je vrolijk wordt xx
  6. Nikki:
    18 november 2022
    Hahaha zo moeder zo dochter.
    Ja was gezellig hoorde ik:) ben blij dat er knuffels van jullie mijn kant op komen