Dag 30 Koh Tao

16 november 2022 - Koh Tao, Thailand

Vrij vroeg in de ochtend vertrokken Sietze en Dave naar de boot om terug naar Bangkok te gaan. Zelf blijf ik nog drie nachten op Koh Tao en ook dan vetrek ik ook richting Bangkok.

Voor dat ik moest uitchecken heb ik nog een workout gedaan, omdat ik nu nog ruimte had en een Airco.

Rond een uurtje of half elf checkte ik uit en ging ik onderweg naar het hostel. Na een half uur in de regen te hebben gelopen kwam ik aan bij het Summer hostel. Het personeel is heel erg aardig en daarbij zijn de kamers schoon. Wel merk ik dat het wennen is nadat ik aantal nachten in een mooie kamer heb geslapen. Maar voor zes euro per nacht mag ik niet klagen.

IMG-20221116-WA0001

De rest van de dag heb ik met mijn poncho aan rond gewandeld. Tussendoor bij een tentje wat gedronken en/of gegeten als de regen te erg werd. Vervolgens heb ik wat snacks gehaald en ben ik na een kort gesprek met iemand in het hostel lekker een lange avond gaan netflixen. De dag was niet erg bijzonder maar wel heel fijn.

Wel hoop ik dat de hevige regen snel wegtrekt, want ik ben er nu wel klaar mee. Gelukkig weet ik zeker dat ik iedergeval over een paar dagen beter weer ga krijgen als ik weer richting Bangkok ga.

1. Cocky:
    16 november 2022
    Als je je echt gaat vervelen kan je altijd nog "I'm singing in the rain" zingen😂, maar na regen komt zonneschijn en mooie regenbogen🌈
    Veel plezier nog👋🏻😘