Dag 24 Koh Phangan

10 november 2022 - Koh Phangan, Thailand

Na een goede nacht rust ben ik rond een uurtje of half elf opgehaald om nog een nachtje bij Sietze en Dave te verblijven. Na ff een duik te hebben genomen zijn we met de scooters het eiland gaan verkennen. En voor de mensen die me gewaarschuwd hebben, geen zorgen ze hebben beide een motor rijbewijs.

We zijn het hele eiland over geweest. Daarbij ben ik samen met dave nog even naar het dreamland resort gereden, waar ik in 2014 met mijn ouders ben geweest. Wel was het helemaal uitgestorven. Ik denk dat het een combi is van dat het een strand is met familie resorts en de nasleep van Covid.

20221110_10383520221110_14274520221110_154728IMG-20221110-WA001220221110_16093220221110_163116

Het is wel grappig om te zien dat het eiland een paar dagen na de full moon party een stuk leger is.

Na nog even na het huisje te hebben gezeten. Zijn we richting een tentje met korean bbq gegaan. Waar we heerlijk van een buffet hebben gegeten (om dit vervolgens zelf klaar te maken). Dit was onderandere met vlees, vis, groentes, noodles en een dessert niet te vergeten.

20221110_191124

Na het eten zijn Dave in ik nog even bij een tentje een biertje gaan drinken om vervolgens terug naar het resort te gaan. Waar als verrassing een slang (30cm) op de veranda lag. Na nog even bij t strand te hebben gezeten was het tijd om te gaan slapen. Want morgen is het weer tijd voor een nieuw eiland, namelijk Koh Tao.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annemarieke:
    11 november 2022
    Lijkt me heerlijk zo'n dag het eiland rond toeren. Het klinkt bijna surrealistisch dat verschil in enorme drukte en nu 'verlaten' resorts. Prachtige foto's weer.
    Geniet maar lekker. Ook je ouders zijn aan het genieten met hun cruise.
  2. Nikki:
    11 november 2022
    Dankjewel!! Ja die genieten zeker:)