Dag 14 Pai

1 november 2022 - Pai, Thailand

Vannacht heb ik daadwerkelijk heerlijk geslapen. Ik ben na het opstaan gelijk naar het centrum gelopen om richting het tentje te gaan waar ik gister ook had ontbeten. Maar helaas die was dicht... na een kleine zoektocht vond ik een ander plekje waar ik wat heb ontbeten. Iets minder gezond dan de planning maar wel lekker 😍.

20221031_121645

Na het ontbijt (om 1 uur) ben ik lekker door de winkelstraat gaan wandelen en heb ik wat dingetjes gekocht. Maar wat ik heb gekocht ga ik niet zeggen, want het zijn dingen voor onder de kerstboom.

20221031_150358

Vervolgens ben ik terug gegaan naar het hostel en kwam ik twee mensen tegen die ik gister heb leren kennen. En ben ik met hun bij het zwembad gaan zitten.

Bij het zwembad heb ik twee meiden ontmoet die aankomende week ook naar het zuiden vertrekken. Met hun kan ik waarschijnlijk een stukje mee reizen en daar ben ik erg blij mee. Hier was ik erg naar opzoek, omdat het alleen reizen zonder een vriend of vriendin soms best zwaar valt.

Na een paar uurtjes bij het zwembad te hebben gezeten heb ik me klaar gemaakt voor Halloween. Mijn outfit is niet  bijzonder gewoon een jumpsuit en wag glitters op mijn gezicht.

We zijn eerst wat gaan eten op de night market. En daarna zijn we naar het start punt van het halloween feest gegaan. Waar schmink aan wazig was. Na wat drankjes zijn we met een busje naar de jungle gebracht om daar lekker te dansen.

Snapchat-1978314874

Het feestje was ontzettend leuk georganiseerd en er iedereen die ik ken was er ook. Maar toch besloot ik na twee uur te gaan vanwege de muziek. Ze draaide namelijk drum and base en dat is muziek waar ik echt geen fan van ben.

20221101_00261920221101_011846

Na een busrit terug en een korte wandeling terug heb ik lekker me bedje opgezocht.